Få rådgivning og vejledning med et arbejdsglæde eftersyn

Hvad kan vi gøre for at skabe mere trivsel og arbejdsglæde hos os?

Det får I svar på med et arbejdsglæde eftersyn, vi besøger jeres arbejdsplads, og giver konkrete handlinger samt forbedringsforslag.

Spar tid og ressourcer, gør de rigtige ting. Lad Workjoy guide jer, så I får skabt mere trivsel og arbejdsglæde hurtigt.

Arbejdsglæde Eftersyn, her gennemgåes den almindelige hverdag. Vi ser hvordan I samarbejder, kommunikerer og producerer, samt hvordan ledelsen arbejder.

Workjoy’s Arbejdsglæde Model, er de 3 områder som skaber arbejdsglæden.

Der bliver lavet en 360 grader analyse af jeres hverdag, med fokus på de menneskelige forhold og opgaven.

Derfor er der samtaler med både ledere og medarbejdere, så vi får dannet et helhedsindtryk af jer.

Typisk tager det under en uge, men det afhænger lidt af jeres organisering. Derfor er der ikke en fast pris.

Arbejdsglæde eftersynet foregår således:
  • Observationer i jeres hverdag
  • Korte samtaler med ledere
  • Korte samtaler med medarbejdere
  • Evt. nogle små møder, hvis der er behov for uddybelse
Derefter får I feedback på:
  • Hvad I nemt kan gøre selv, for arbejdsglæden og trivslen
    • Hvilke tiltag I kan justere på
    • Forslag til hvad I konkret burde ændre
    • Værktøjer til implementering
    • Evt. forbedringsforslag og ideer til jeres produkt
  • Hvor og hvad jeres største udfordringer er for trivslen
    • Forslag til tiltag og løsninger
    • Muligheder som vil styrke jer

Mail: kontakt@workjoy.dk

    Sorry, no posts matched your criteria.